הזמינו במחיר הטוב ביותר!

שאלות ותשובות

יש לכם שאלות על מלון אוקיינוס הרצליה? רוצים לקבל פרטים נוספים על החופשה במלון דירות הרצליה על המרינה?
חסכנו לכם זמן יקר וריכזנו עבורכם כאן באתר המלון מגוון רחב של שאלות נפוצות ותשובות.
עדיין לא מצאתם תשובה לשאלה שחיפשתם? צרו איתנו קשר בטלפון 972-9-971-9777+ או בוואטסאפ 972-54-989-8656+ ונשמח לענות לכם.

  • האם המחיר שונה למבוגרים וילדים ?

    מחיר הדירות משתנה בהתאם לסוג הדירה, תאריכי האירוח, סוג המחירון וכמות האורחים בדירה. יש מחירים שונים למבוגרים ולילדים. בעת ביצוע ההזמנה / החיפוש, יש לבחור במנוע החיפוש את כמות המבוגרים והילדים המבוקשת.

  • האם יש בית כנסת ?

    יש בית כנסת בבניין הסמוך למלון, מרחק הליכה של 2 דקות. מניין לכל תפילות השבת והחגים זמין בלובי של בניין "לגונה" אשר ממוקם מאחורי בניין אוקיינוס ברחוב העוגן 4, מומלץ לברר מראש את זמני התפילה.

  • אילו שירותים אתם מציעים?

    אנחנו מציעים מגוון רחב של דירות נופש מעוצבות ללינה, עבודה, נופש ורוגע. בכל הדירות מטבח מלא ומאובזר, אמבטיה, דירות מרוהטות לחלוטין כולל מצעים, מגבות ועוד. בדירות שלנו אתם יכולים להנות מחדר מרווח וגדול משמעותית מכל חדר מלון סטנדרטי, יותר מקום, ויותר פרטיות .

    בנוסף, אורחי מלון הדירות נהנים מחדר כושר 24/7, מגרש טניס, חנייה תת קרקעית ובריכת שחייה חיצונית מהממת ומרווחת (פתוחה החל מפסח ועד סוף סוכות). אורחים המזמינים חופשה ארוכה נהנים משירותי משק בית מידי חמישה ימים (למעט ימי שבת וחגי ישראל). 

    *בעקבות משבר וירוס הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הישראלי - חדר הכושר ובריכת השחייה סגורים כעת עד להודעה חדשה*

  • האם אתם מציעים משהו מיוחד לשבת?

    אנו נשמח לספק לכם מי-חם, פלטה,  יין לקידוש, סידור ונרות הבדלה. יש ליידע אותנו לפחות 48 שעות מראש. כל המפתחות לדירות הם מפתחות שבת.

  • האם אני יכול/ה להשתמש בבריכת השחייה?

    כן, בשמחה רבה. השימוש בבריכת השחייה החיצונית חופשית לכל אורחי המלון. הבריכה פתוחה בין פסח ועד סוף סוכות

    *בעקבות משבר וירוס הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הישראלי - חדר הכושר ובריכת השחייה סגורים כעת עד להודעה חדשה*

  • האם יש דירות למעשנים ?

    לא. חל איסור מוחלט על עישון בתוך הדירות. עישון בדירות יגרור קנס כספי

  • האם אתם מספקים שירותי ניקיון מדי יום?

    לא, אנו מספקים שירותי משק בית כל 5 ימים (למעט ימי שבת וחגי ישראל). ניתן להוסיף ניקיון אקסטרה בעלות של 70$ + מע"מ לניקיון.

  • האם אפשר לשלם מראש עבור ההזמנה שלי?

    ניתן לשלם מראש עבור השהייה באמצעות כל כרטיסי האשראי המובילים ביניהם ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס. יש ליצור איתנו קשר לחיוב. על בעל כרטיס האשראי להציג את הכרטיס בעת ההגעה למלון.

  • האם יש נגישות לתחבורה ציבורית ?

    ניתן להגיע להרצליה ברכבת או באוטובוס מכל רחבי ישראל. תחנת הרכבת של הרצליה נמצאת במרחק של 3 ק"מ ממלון דירות אוקיינוס, וניתן להגיע אליה במונית או בקווי אוטובוס מספר 3, 27 ו-39. שפע של אוטובוסים זמינים כדי לנסוע ברחבי הרצליה ואף הרחק יותר ברחבי ישראל. מוניות שירות פועלות אף הן בהרצליה.

  • האם ניתן לערוך מסיבה בדירות ?

    על פי חוקי הבית, חל איסור מוחלט על קיום מסיבות בדירות. 

  • האם ניקיון סופי של הדירה כלול במחיר?

    כן, ניקיון סופי של הדירה כלול במחיר.

  • האם המלון נגיש לאנשים עם מוגבלויות?

    כל השטחים הציבוריים במלון נגישים לאנשים עם מוגבלויות, למידע נוסף על נגישות בדירות השונות אנא פנו אלינו במייל: reservations@okeanos.co.il או בטלפון 09-9719777

  • האם ישנו חניון למלון?

    כן. לרשותך חניון תת קרקעי ללא עלות נוספת לכל אורחי מלון דירות אוקיינוס. נשמח לתת לכם שלט לחנייה בצ'ק אין.

  • למה עליי למסור פרטי כרטיס אשראי לביטחון ?

    בכל הזמנה למלון יש למסור פרטי כרטיס אשראי לביטחון. 

    כרטיס האשראי לביטחון יחויב באחד מהמקרים הבאים: 

    1. במקרה של ביטול הכרוך בדמי ביטול 
    2. במקרה של אי הופעה למלון, ללא הודעת ביטול מראש 
    3. במידה ותגיעו מחוץ לשעות פעילות המשרד
    4. במקרה של עישון בדירה 
    5. במקרה של נזקים בדירה
  • האם בדירות יש מזגן ו/או חימום?

    כן. בכל הדירות יש גם מזגן וגם חימום. חשוב לשמור על החלונות סגורים בעת השימוש במזגן או בחימום, ויש לזכור לכבות את המזגן או החימום בטרם עזיבת הדירה.

  • האם אני יכול/ה לבטל או לשנות את ההזמנה שלי?

    אם הזמנת מראש את השהות שלך ישירות באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של המלון, באמצעות הטלפון או במייל יש לבדוק את מדיניות הביטול כיוון שתנאי הביטול משתנים בהתאם למחירון, עונות השנה. במידה ויש שאלות נוספות נשמח לעזור. במידה וההזמנה בוצעה דרך אתר אינטרנט אחר או כל גורם שלישי, יש ליצור קשר עם האתר הספציפי או ספק ההזמנה מראש על מנת לעשות כל שינוי להזמנה ולברר את תנאי הביטול.

    בכפוף לחוק הגנת הצרכן הישראלי

     

  • מהי מדיניות הביטול והתשלום מראש?

    מדיניות הביטול והתשלום מראש תלויות בסוג ההזמנה, במועד האירוח ובכפוף לחוק הגנת הצרכן הישראלי

  • האם המחירים באתר כוללים מע"מ ?

    • לא. המחירים הנקובים באתר הם בשקלים חדשים ולא כוללים מע"מ.
    • הזמנות של אורחים בעלי אזרחות ישראלית יחויבו במס בהתאם לחוק הישראלי.
  • כמה אנשים יכולים להתארח בדירה אחת?

    מלון הדירות שלנו מציע דירות בגדלים שונים, החל מדירות סטודיו שיכולים להתארח בהן עד 4 אורחים, ועד לדירות של שני חדרי שינה וסלון המתאימות ל-7 אורחים. מידע נוסף על הדירות שלנו ממתין לך באתר.

  • האם אתם מציעים הטבות לאורחים עסקיים ?

    כן, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם מגוון רב של חברות עסקיות גדולות וקטנות כאחד שמחפשות פתרונות לינה לאורחי ועובדי החברה.

    המלון מציע מגוון יתרונות לאורחי חברות עסקיות:

    • מחיר מועדף וקבוע לאורך כל חודשי השנה.
    • מגוון פתרונות אירוח.
    • שירות חדרים וניקיון יומי.
    • עדיפות בזמינות חדרים.
    • מרכז עסקים הפתוח 24/7
    • שירותים עסקיים: הדפסות, צילומים, הזמנת מוניות וטיולים
    • המלון ממוקם במיקום מנצח במרחק קצר מאזור התעשייה של הרצליה פיתוח.

    לפרטים נוספים אנא פנו לצוות המכירות שלנו במייל: reservations@okeanos.co.il ואנו נשמח לעזור.

  • האם יש מכונת כביסה בדירה ?

    לא, אין מכונת כביסה בדירה אך קיימות שתי אופציות לכביסה:

    1. ישנה מכונת כביסה ומייבש בשירות עצמי בכל קומה בבניין (החל מקומה 3). עלות הפעלה של מכונה 10 ש"ח
    2. ניתן לשלוח למכבסה שאנחנו עובדים איתה בתוספת תשלום.
  • האם הבריכה פתוחה במצב העולמי הנוכחי?

    האם הבריכה פתוחה במצב העולמי הנוכחי?

    *בעקבות משבר וירוס הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הישראלי - חדר הכושר ובריכת השחייה סגורים כעת עד להודעה חדשה*

  • האם אתם מספקים מיטות נוספות?

    כן, אנו מספקים מיטות נוספות ומיטות מתקפלות . בכל הדירות מיטה זוגית או שתי מיטות יחיד (תלוי בסוג הדירה) וספה שנפתחת בקלות למיטה זוגית . ניתן להוסיף גם מיטות מתקפלות, בהתאם למדיניות בהזמנה מראש. במעמד הזמנת הדירה, יש לציין את כמות האורחים ואנו נבצע את ההכנות הנדרשות. לתשומת לבך: לכל דירה תפוסה מרבית שונה. 

  • האם אתם יכולים לספק לי חשבונית מס קבלה?

    כן, במעמד הצ'ק אאוט במשרד המלון, ישמחו להפיק לך חשבונית מס קבלה עבור שהייתך. במידה ותהייה מעוניין שהקבלה תהייה על שם חברה אנא עדכן אותנו על כך מראש.

  • איך מתבצע תהליך הצ'ק אין ?

    • יש לנו משרד במלון הדירות :) 
    • אחד מאנשי הצוות שלנו ישמח לפגוש אתכם ביום הצ'ק אין ולקבל אתכם לדירה באופן אישי. (בזמן שעות הפעילות של המשרד). בזמן הצ'ק אין יש להצטייד בתעודה מזהה: תעודת זהות, רישיון נהיגה או דרכון וכרטיס אשראי. במידה והאורח אינו ישראלי יש להצטייד בדרכון בתוקף ובפתק הכחול אותו קיבלתם בשדה התעופה, בכניסה לישראל. 
    • במידה ותגיעו לאחר שעות הפעילות, נשאיר לכם מעטפה אצל השומר בלובי הבניין המכילה את כל מה שתצטרכו לשהייה: מפתחות, שלט לחנייה והסברים.
  • האם הבריכה וחדר הכושר פתוחים במצב העולמי הנוכחי עם COVID-19?

    בהתאם להנחיות שקיבלנו  ממשרד הבריאות החל מתאריך 8.7.2020 בעקבות משבר וירוס הקורונה חדר הכושר ובריכת השחייה ייסגרו עד להודעה חדשה.

  • האם אני צריך/ה להביא מייבש שיער משלי?

    לא, בכל דירות המלון מייבשי שיער.

  • האם אתם מציעים ארוחת בוקר?

    כן, אנו מציעים ארוחת בוקר קונטינטלית, בתוספת תשלום. ארוחת הבוקר לא זמינה בשבתות וחגים יהודיים.

  • האם יש קבלה 24/7 ?

    • לא. אנחנו מלון דירות והקונספט שלנו טיפה שונה :) יש לנו משרד במלון עם צוות מקסים הזמין עבורכם בכל שאלה או בקשה נוספת, בזמן שעות הפעילות הנרחבות של המשרד.
    • אנו זמינים לאורחים במגוון אמצעי תקשורת: טלפון, אימייל, וואטסאפ וצ'אט.
    • בנוסף, יש שומר זמין 24/7 בבניין הדירות.

    לאחר שעות פעילות המשרד, יש לנו טלפון / תורן זמין 24/7 לכל מקרה חירום.

    שעות פעילות המשרד:
    ימי ראשון – חמישי: בין השעות 0800 בבוקר ועד 2100 בערב

    ימי שישי וערבי חג: בין השעות 0800 בבוקר ועד שעתיים לפני כניסת השבת

    ימי שבת וחגים: המשרד סגור

  • האם אני צריך/ה להביא שמפו וג'ל רחצה משלי?

    לא, אנו מספקים שמפו וג'ל רחצה בגודל אישי על חשבון הבית בכל דירה.

  • האם אני יכול/ה לשנות את השם של האורח בהזמנה?

    בהחלט. נשמח לסייע לכם בשינוי שם ההזמנה או בשינוי שמות האורחים. אנא צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

  • איזה נוף משתקף מהחלונות בדירות ?

    • יש לנו מגוון רחב מאוד של דירות ולכל אחת נוף שונה. ישנן דירות עם נוף לים וישנן דירות עם נוף אורבני במחירים וגדלים שונים.
    • אנא דאגו להזמין את הדירה עם הנוף המועדף עליכם. למידע נוסף ופירוט אנא לחצו כאן 
  • האם מותר להביא חיות מחמד?

    אנו גאים להיות מלון ידידותי לחיות :) ומאפשרים לחיות מחמד לשהות ללא עלות נוספת.

  • האם אתם מארחים גם ילדים?

    כן, הדירות המרווחות שלנו מושלמות עבור משפחות. בריכת השחייה הגדולה שלנו ששופצה לאחרונה גם היא נפלאה עבור ילדים ויש גם בריכת פעוטות.

    הערה חשובה: חשוב לזכור כי מבוגרים חייבים להשגיח על הילדים כל זמן שהייתם בבריכה.

  • האם יש דירות עם מרפסות ?

    כן, יש לנו 3 סוגים של דירות עם מרפסות: 

    • דירות סטודיו עם נוף לים ומרפסת 
    • דירות חדר שינה וסלון עם מרפסת ונוף לים 
    • דירת דלקס חדר שינה וסלון עם מרפסת ונוף לים 
  • איזה ציוד מטבח אתם מספקים?

    כל דירה מצוידת במטבח מלא הכולל: מיני מקרר ומקפיא, מיקרוגל, כיריים חשמליים, קומקום, מכונת אספרסו, צלחות, כוסות, מחבתות, סירים וסכו"ם

  • האם יש לכם Wi-Fi?

    כן, Wi-Fi במהירות גבוהה ללא תוספת תשלום זמין בכל דירה.

  • האם יש שירות הסעות משדה התעופה ?

    • כן,  נוכל לארגן לכם, בתוספת תשלום והזמנה מראש, שירות הסעה משדה התעופה.
    • איסוף משדה התעופה למלון VIP עם שלט יעלה כ-400 ש"ח.
    • בנוסף, אנו ממליצים לכם להוריד את אפליקציית "Gett" באמצעותה תוכלו להזמין בקלות מונית משדה התעופה. עלות מונית משדה התעופה למלון צריכה לעלות מקסימום 180 ש"ח.
  • האם אתם מספקים מצעים ומגבות?

    כן, אנו מספקים את כל המצעים וכן מגבת קטנה ומגבת גדולה לכל אורח. אנו גם נספק מגבות נוספות לשימוש בבריכה ובחוף הים. החלפת מגבות מתבצעת אחת ל-5 ימים בזמן ניקיון הדירה. ניתן להחליף מגבות לבריכה בזמן שעות פעילות המשרד בתמורה למגבת הישנה 

  • כיצד ניתן לערוך שינויים בהזמנה שלי?

    שינויים בתוכניות קורים לפעמים. חשוב לבדוק את פרטי ההזמנה מראש, ונשמח לסייע בשינוי תאריכי החופשה במידה וזמינות הדירות ותנאי ההזמנה מאפשרים זאת.

  • מדוע המחיר עלה מאז הפעם האחרונה שבדקתי?

    המחירים שלנו נקבעים לפי היצע וביקוש. ככל שיותר אנשים מזמינים מראש, כך המחיר עולה. כדי ליהנות מהמחירים הטובים ביותר, מומלץ להזמין מוקדם ככל האפשר.

  • האם ניתן לשלם במזומן בשקלים או מטבע זר ?

    • כן, ניתן לשלם במזומן, במידה וההזמנה לא כרוכה בתשלום מראש. תשלום במזומן יוכל להתבצע רק בזמן שעות פעילות משרד המלון ובהתאם לחוק המזומן הישראלי.
    • במידה ותגיעו מחוץ לשעות פעילות המשרד שלנו, יש לבצע את התשלום מראש באמצעות כרטיס אשראי בלבד.
    • ניתן לשלם בשקלים, דולרים אמריקאים, פאונד, יורו ודולרים אוסטרליים.
  • באיזה שעה מקבלים את הדירה ובאיזה שעה מפנים את הדירה ?

    • שעת קבלת הדירות, צ'ק אין היא החל משעה 15:00.
    • שעת פינוי הדירות, צ'ק אאוט: עד השעה 11:00 בימים ראשון עד שישי, בשבתות וחגים יהודיים, נשמח לאשר עזיבה מאוחרת עד חצי שעה לאחר צאת השבת, ללא תוספת תשלום.
  • האם אני יכול/ה להשתמש בחדר כושר?

    כן, חדר הכושר פתוח לשימוש חופשי ללא עלות עבור כל אורחי המלון. חדר הכושר פתוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ונגיש באמצעות צ'יפ אותו מקבלים במעמד הצ'ק-אין.

    *בעקבות משבר וירוס הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הישראלי - חדר הכושר ובריכת השחייה סגורים כעת עד להודעה חדשה*

  • האם אתם מספקים מיטת תינוק ?

    כן, יש באפשרותנו להוסיף לדירה מיטת תינוק.  ניתן להוסיף מיטת תינוק, בהתאם למדיניות בהזמנה מראש. במעמד הזמנת הדירה, יש לציין את כמות האורחים ואנו נבצע את ההכנות הנדרשות. לתשומת לבך: לכל דירה תפוסה מרבית שונה. 

  • האם ניתן לעשות צ'ק אין וצ'ק אאוט מחוץ לשעות הפעילות של משרד המלון?

    כן, ניתן לעשות צ'ק אין וצ'ק אאוט מחוץ לשעות הפעילות של משרד המלון. במקרים אלה, מעטפה עם המפתחות לדירה שלכם תהיה זמינה אצל שוער הבניין. באופן דומה, תוכלו להשאיר את המפתחות שלכם בתוך הדירה אם אתם עוזבים מחוץ לשעות הפעילות של המשרד.

  • כיצד ניתן להזמין מונית?

    צוות המלון ישמח להזמין לך מונית בשעות הפעילות של המשרד. בכל זמן אחר, יש להתקשר לטלפון *8400

  • האם הבריכה מחוממת ?

    לא. יש לנו בריכה חיצונית מהממת וחדשה שפתוחה בעונות הקיץ בלבד. הבריכה לא מחוממת 

    *בעקבות משבר וירוס הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הישראלי - חדר הכושר ובריכת השחייה סגורים כעת עד להודעה חדשה*

  • האם ניתן לקבל את הדירה מוקדם יותר משעת הצ'ק אין ?

    ניתן לבצע צ'ק אין מוקדם בכפוף לזמינות ועבור תשלום נוסף. בכל מקרה אתם מוזמנים להגיע למלון ולהנות ממתקני המלון: בריכת שחייה (בעונה) חדר כושר ומגרש טניס עד שהדירה תהייה מוכנה  כמו כן, נשמח לשמור עבורכם את המזוודות והציוד האישי ללא תוספת תשלום.

  • מהן שעות הפעילות של משרד המלון?

    שעות הפעילות משרד המלון הן:

    • בימים ראשון – חמישי: בין השעות 08:00 עד 21:00
    • בימי שישי וערבי חג: בין השעות 08:00 עד שעתיים לפני כניסת שבת
    • בשבתות וחגים: המשרד סגור
  • באילו תאריכים הבריכה פתוחה ?

    בריכת השחייה שלנו חיצונית ופתוחה לרחצה מפסח ועד סוכות 

    *בעקבות משבר וירוס הקורונה ובהתאם להנחיות משרד הבריאות הישראלי - חדר הכושר ובריכת השחייה סגורים כעת עד להודעה חדשה*

  • האם אתם מציעים עזיבה מאוחרת?

    • בשבתות ובחגים יהודים ניתן לפנות את הדירות כחצי שעה לאחר צאת השבת, ללא תוספת תשלום. 
    • באמצעי שבוע, עזיבה מאוחרת היא בכפוף לזמינות וכרוכה בתשלום נוסף. יש לבדוק איתנו מראש.
  • מה קורה אם אני לא מבטל/ת את ההזמנה שלי ולא עושה שימוש בדירה?

    במקרה זה, המחיר הכולל של ההזמנה שלך יחויב באמצעות כרטיס האשראי שהוזן במעמד ההזמנה.

  • איך מתבצע התשלום לדירה ?

    • תנאי התשלום משתנים לפי תנאי ההזמנה ובכפוף לחוק הגנת הצרכן הישראלי. 
    • במידה וההזמנה שלא לא כרוכה בתשלום מראש, כרטיס האשראי שהוזן בעת ההזמנה הוא לצרכי ביטחון בלבד ועליכם להסדיר את התשלום במעמד קבלת הדירה, צ'ק אין.
    • אנו מכבדים מזומן ואת כל סוגי כרטיסי האשראי.
  • איפה שדה התעופה הקרוב ביותר?

    שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה בן גוריון, הנמצא במרחק 10 ק"מ ממלון דירות אוקיינוס.