המחיר הטוב ביותר!

שאלות ותשובות

  • האם אתם מציעים שירותים מיוחדים לשומרי שבת?

    בהחלט. על פי בקשה, העונג כולו שלנו לספק לכם פלטת שבת, מיחם לשבת, יין לקידוש, סידור וסט הבדלה על מנת שתוכלו לקיים שבת כהלכתה גם איתנו. אנא הודיעו לנו לפחות 48 שעות מראש אם אתם מעוניינים בכך.

  • כיצד אני יכול/ה לערוך שיניים בהזמנה שלי?

    שינויים בתוכניות הטיול קורים לפעמים. אנא בדקו את פרטי ההזמנה מראש שלכם עבור התנאים של ההזמנה הספציפית שלכם מראש. באופן כללי, אנו נשמח לעזור לכם לשנות את התאריכים של ההזמנה מראש שלכם במידה וזמינות הדירות מאפשרת זאת.

  • האם אתם מציעים שירות צ'ק אין מוקדם?

    בכפוף לזמינות, אנו יכולים להציע שירות צ'ק אין מוקדם בעבור תשלום נוסף. יש לנו גם מתקן שמירת חפצים למזוודות בחינם אם תעדיפו להשאיר את המזוודות שלכם עד שהדירה שלכם תהיה מוכנה.

  • אילו שירותים אתם מספקים?

    אנחנו מספקים דירות עם חללים מעוצבים לשינה, עבודה, בישול והירגעות. הדירות שלנו מגיעות עם מטבח מצויד במלואו ועם מקלחת פרטית וכן מספקים מצעים ומגבות. סגנון החיים של הדירה שאנחנו מציעים מעניק לך באופן משמעותי יותר מקום, פרטיות וגמישות בהשוואה לחדר מלון סטנדרטי. אנחנו מציעים בנוסף שירותים נוספים לנוחות המבקרים כגון שירותי משק בית מידי ארבעה ימים (חוץ מימי שבת וחגים) תוכלו להוסיף נקיון נוסף בעלות של 70$ לניקיון וגישה למרכז הכושר שלנו הפתוח 24/7, בריכת השחייה ששופצה לאחרונה (פתוחה בחודשים אפריל  - אוקטובר) ולמגרש הטניס על חשבון הבית. בנוסף, ניתן להשכיר ציוד טניס.

  • האם אני צריך/ה להביא מייבש שיער משלי?

    לא, אנחנו מספקים מייבש שיער לשימוש בעת השהייה שלכם בכל דירה.

  • האם אתם מציעים ארוחת בוקר?

    עבור חיוב נוסף, נתן לקנות מאיתנו שוברים לארוחת בוקר ישראלית במסעדת קפה קפה. אם תרצו לכלול ארוחת בוקר אנא הודיעו לנו בזמן ההזמנה מראש שלכם או צרו קשר עם דלפק הקבלה כדי להודיע לנו. המסעדה פתוחה כל יום מ08:00 בבוקר חוץ מימי שבת וחגים.

  • האם ישנו חניון למלון?

    כן. לרשותכם חניון מתחת לבניין ללא עלות נוספת לכל האורחים שלנו. תצטרכו לאסוף שלט רחוק מדלפק הקבלה על מנת לצאת ולהיכנס מהחניה.

  • מה קורה אם אני לא מבטל/ת את ההזמנה שלי ולא עושה שימוש בדירה?

    המחיר הכולל של ההזמנה שלך יחויב.

  • האם אתם מציעים שירות צ'ק אאוט מאוחר?

    בכפוף לזמינות, אנו יכולים להציע שירות צ'ק אאוט מאוחר בעבור תשלום נוסף.

  • איך אני יכול/ה להגיש בקשה עבור מחיר לעסקים במלון דירות אוקיינוס?

    יש לנו אורחים עסקיים קבועים לשהייה קצרה ולשהייה ארוכה עקב הקרבה שלנו לאזור התעשייה של הרצליה-פיתוח ולמטות של עסקים אחרים. בבקשה שלח/י אי-מייל עם הדרישות שלך לכתובת reservations@okeanos.co.il  ואנחנו נשמח לעזור.

  • האם אני צריך/ה להביא שמפו וג'ל רחצה משלי?

    לא, אנו מספקים שמפו וג'ל רחצה על חשבון הבית בכל דירה.

  • האם האוכל שלכם כשר?

    כן, כל האוכל שלנו כשר ויש לנו תעודות כשרות.

  • האם אתם מספקים שירותי ניקיון מדי יום?

    לא, אנו מספקים שירותי משק בית מידי ארבעה ימים (חוץ מימי שבת וחגים) תוכלו להוסיף נקיון נוסף בעלות של 70$ כל נקיון.

  • כיצד אני משלמ/ת עבור ההזמנה מראש שלי?

    כשאתם מזמינים מראש ישירות דרך האתר שלנו או בטלפון ,אתם תתבקשו לשלם בעבור השהייה שלכם מראש או לשלם פיקדון באמצעות כרטיס אשראי. אתם יכולים לשלם באמצעות כל כרטיסי האשראי המובילים ביניהם ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס.

  • איפה שדה התעופה הקרוב ביותר?

    איפה שדה התעופה הקרוב ביותר?
     

  • כיצד אני יכול/ה להזמין מונית מהדירה שלי?

    אחד מחברי הצוות שלנו ישמח להזמין לך מונית מדלפק הקבלה בזמן שעות הפעילות של דלפק הקבלה. בכל זמן אחר, אנא התקשרו ל- 076-801-7734.

  • האם מותר להביא חיות מחמד?

    אנחנו מרשים לכלבים לשהות ללא עלות נוספת, אך יש לסדר זאת מראש איתנו.

  • איפה שדה התעופה הקרוב ביותר?

    נמל התעופה בן גוריון נמצא במרחק 10 ק"מ ממלון דירות אוקיינוס.

  • האם אתם מארחים גם ילדים?

    כן, הדירות המרווחות שלנו מושלמות עבור משפחות. בריכת השחייה הגדולה שלנו ששופצה לאחרונה גם היא נפלאה עבור ילדים. בבקשה, היו מודעים לכך שמבוגרים חייבים להשגיח על הילדים כל הזמן.

  • האם אתם יכולים לספק לי חשבונית?

    כן, אנחנו יכולים לספק לכם חשבונית עבור השהות שלכם כאשר אתם עושים צ'ק אאוט. אנא בקשו זאת בדלפק הקבלה.

  • האם ניקיון סופי של הדירה כלול?

    כן.

  • איזה ציוד מטבח אתם מספקים?

    כל דירה מצויידת במקרר-מקפיא, תנור, מיקרוגל, קומקום, סירים, מחבתות, כלי חרס וסכו"ם.

  • איך אני יכול/ה לנסוע ממקום למקום בתחבורה ציבורית?

    ניתן להגיע להרצליה ברכבת או באוטובוס מכל רחבי ישראל. תחנת רכבת הרצליה נמצאת במרחק של 3 ק"מ ממלון דירות אוקיינוס, וניתן להגיע אליה במונית או בקו אוטובוס מספר 3, 27 ו-39. שפע של אוטובוסים זמינים כדי לנסוע ברחבי הרצליה ואף הרחק יותר ברחבי ישראל. מוניות שירות פועלות אף הן בהרצליה.

  • האם יש לכם Wi-Fi?

    כן, Wi-Fi  במהירות גבוהה על חשבון הבית זמין בכל דירה ובכל האזורים של השייכים לנו.

  • מדוע התעריף עלה מאז פעם אחרונה שבדקתי?

    המחירים שלנו נקבעים לפי היצע וביקוש. ככל שיותר אנשים מזמינים מראש, כך המחיר עולה יותר. תמיד תזמינו הכי מוקדם שאתם יכולים כדי לקבל את התעריף הטוב ביותר הקיים.

  • האם אתם מספקים מצעים ומגבות?

    כן, אנו מספקים את כל המצעים פלוס מגבת קטנה ומגבת גדולה לכל אורח. אנו גם נספק מגבות נוספות עבורכם לשימוש בבריכה ובחוף הים.

  • האם בדירות יש מזגן ו/או חימום?

    בכל הדירות יש גם מזגן וגם חימום. אנא זכרו לשמור על החלונות סגורים שלכם בעת השימוש במזגן או בחימום, ואל תשכחו לכבות את המזגן או החימום כשאתם עוזבים את הדירה.

  • האם אני יכול/ה להשתמש במרכז הכושר?

    כן, ניתן להשתמש במרכז הכושר חינם ללא עלות על ידי כל האורחים שלנו. תתבקשו לחתום על הצהרת בריאות בדלפק הקבלה לפני שאתם משתמשים במרכז הכושר. מרכז הכושר פתוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ונגיש באמצעות שבב שיספקו לכם כאשר אתם עושים צ'ק-אין.

  • האם אני יכול/ה לבטל או לשנות את ההזמנה שלי?

    אם הזמנתם מראש את השהות שלכם ישירות דרך אתר האינטרנט, הטלפון או האי-מייל שלנו, אנא בידקו את מדיניות הביטול ולאחר מכן צרו איתנו קשר אם יש לכם שאלות כלשהן. אם הזמנתם מראש דרך אתר אינטרנט אחר, אנא צרו קשר עם האתר הספציפי או ספק ההזמנה מראש על מנת לעשות כל שינוי להזמנה שלכם.

     

  • באיזו שעה הצ'ק אין ובאיזו שעה הצ'ק אאוט?

    תוכלו לעשות צ'ק אין החל משעה 15:00 ביום ההגעה שלכם. צ'ק אאוט הנו בשעה 11:00 בימים ראשון עד שישי, ובימי שבת ובחגים יהודיים, זמן הצ'ק אאוט הנו עד 30 דקות לאחר השקיעה.

  • האם אתם מציעים תעריף שונה למבוגרים ולילדים?

    כן.  יש לנו תעריפים שונים למבוגרים ולילדים. התעריף תלוי בקטגוריה של הדירה שאתם בוחרים ובכמה אנשים ישהו בדירה שלכם. בעת ביצוע ההזמנה מראש, בחרו כמה מבוגרים וכמה ילדים ישתמשו בדירה והתעריף יותאם בהתאם לכך.

  • מהן שעות הפעילות של דלפק הקבלה?

    שעות הפעילות של דלפק הקבלה הן:
    08:00 עד 21:00 בימי ראשון עד חמישי
    08:00 עד 16:00 בימי שישי
    שבת - סגור

  • כמה אנשים יכולים לגור בדירה אחת?

    יש לנו דירות בגדלים שונים, החל מדירות סטודיו שיכולים לישון בהן עד שלושה אנשים, עד דירות שלושה חדרים שיכולים לישון בהן עד שישה אנשים. קראו עוד אודות הדירות שלנו כדי למצוא את הטובה ביותר בעבור הצרכים שלכם.

  • האם אני יכול/ה להשתמש בבריכת השחייה?

    כן, בריכת השחייה החיצונית שלנו ששופצה לאחרונה ניתנת לשימוש על ידי כל האורחים שלנו. בריכת השחייה פתוחה בחודשים אפריל  - אוקטובר, בשעות הפתיחה הבאות:
    ראשון עד חמישי 07:00 עד 19:00
    שישי 10:00 עד 18:00
    שבת 10:00 עד 19:00

  • האם אני יכול/ה לשנות את השם על ההזמנה מראש?

    יותר מנשמח לסייע לכם בשינוי השם בהזמנה מראש שלכם או את שמות האורחים שלכם. אנא צרו איתנו קשר.

  • האם אני יכול/ה לעשות צ'ק אין וצ'ק אאוט מחוץ לשעות הפעילות של דלפק הקבלה?

    כן, ניתן לעשות צ'ק אין וצ'ק אאוט מחוץ לשעות הפעילות של דלפק הקבלה. כאשר עושים צ'ק אין מחוץ לשעות הפעילות של דלפק הקבלה, מעטפה עם מפתחות לדירה שלכם תהיה זמינה אצל השוער של הבניין. באופן דומה, תוכלו להשאיר את המפתחות שלכם בתוך הדירה אם אתם עוזבים מחוץ לשעות הפעילות של דלפק הקבלה.

  • האם אתם מספקים מיטות נוספות?

    אנו מספקים מיטות נוספות ומיטות מתקפלות כאשר אתם רוצים להשתמש בדירה בתפוסה המלאה שלה. כל הדירות מגיעות עם לפחות מיטה זוגית או זוג מיטות, פלוס ספה בסלון שנפתחת להיות ספה- מיטה זוגית. אנחנו גם יכולים לספק מיטות מתקפלות ניידות ומיטות מתקפלות אם אתם מבקשים אותן מראש. אנא הודיעו לנו כמה אנשים הייתם רוצים להישאר בדירה כשאתם מבצעים את ההזמנה מראש כדי שנוכל לעשות את ההכנות הנדרשות. אנא שימו לב לתפוסה המקסימלית לכל דירה לפני ביצוע ההזמנה מראש.

     

  • האם המלון נגיש?

    כן .יש לנו מעלית, גישה ללא מדרגות ודלתות רחבות. לחלק מהדירות יש מקלחות נגישות. אנא הודיעו לנו בעת ההזמנה מראש אם יש לכן דרישות נגישות.