הזמינו במחיר הטוב ביותר!

שאלות ותשובות

יש לכם שאלות על מלון אוקיינוס הרצליה? רוצים לקבל פרטים נוספים על החופשה במלון דירות הרצליה על המרינה?
חסכנו לכם זמן יקר וריכזנו עבורכם כאן באתר המלון מגוון רחב של שאלות נפוצות ותשובות.
עדיין לא מצאתם תשובה לשאלה שחיפשתם? צרו איתנו קשר בטלפון 972-9-971-9777+ או בוואטסאפ 972-54-989-8656+ ונשמח לענות לכם.

  • אילו שירותים אתם מספקים?

    אנחנו מספקים דירות עם חללים מעוצבים לשינה, עבודה, בישול והירגעות. הדירות שלנו מגיעות עם מטבח מצויד במלואו, מקלחת פרטית, ובנוסף אנו מספקים מצעים ומגבות. סגנון החיים של הדירה שאנחנו מציעים מעניק לך באופן משמעותי יותר מקום, פרטיות וגמישות בהשוואה לחדר מלון סטנדרטי. בנוסף אנו מציעים שירותי משק בית מידי חמישה ימים (למעט ימי שבת וחגי ישראל), גישה למרכז הכושר שלנו הפתוח 24/7 ובו בריכת שחייה (פתוחה בחודשים אפריל-אוקטובר) ומגרש טניס.

  • האם אתם מציעים משהו מיוחד לשבת?

    אנו נשמח לספק לכם מי-חם, פלטה,  יין לקידוש, סידור ונרות הבדלה. יש ליידע אותנו לפחות 48 שעות מראש.

  • האם אתם מציעים מחיר שונה למבוגרים ולילדים?

    כן, קיימים מחירים שונים למבוגרים ולילדים. המחיר תלוי בקטגוריה של הדירה שבחרת ובכמות האורחים שישהו בדירה. בעת ביצוע ההזמנה, יש לבחור כמה מבוגרים וכמה ילדים ישתמשו בדירה והמחיר ישתנה בהתאם לכך.

  • האם אתם מספקים שירותי ניקיון מדי יום?

    לא, אנו מספקים שירותי משק בית מדי חמישה ימים (למעט ימי שבת וחגי ישראל). ניתן להוסיף ניקיון אקסטרה בעלות של 70$ לניקיון.

  • האם אפשר לשלם מראש עבור ההזמנה שלי?

    ניתן לשלם מראש עבור השהייה באמצעות כל כרטיסי האשראי המובילים ביניהם ויזה, מאסטרקארד ואמריקן אקספרס.

  • האם אני יכול/ה להשתמש בבריכת השחייה?

    כן, בשמחה רבה. השימוש בבריכת השחייה החיצונית חופשית לכל אורחי המלון. הבריכה פתוחה בחודשים אפריל – אוקטובר 

  • האם ניקיון סופי של הדירה כלול במחיר?

    כן, ניקיון סופי של הדירה כלול במחיר.

  • האם המלון נגיש לאנשים עם מוגבלויות?

    כל השטחים הציבוריים במלון נגישים לאנשים עם מוגבלויות, לרבות דלתות הכניסה לדירות. חדרי האמבטיה אינם נגישים, בכל דירות המלון אמבטיות ולא מקלחונים.

  • ניתן להגיע ממקום למקום בתחבורה ציבורית?

    ניתן להגיע להרצליה ברכבת או באוטובוס מכל רחבי ישראל. תחנת הרכבת של הרצליה נמצאת במרחק של 3 ק"מ ממלון דירות אוקיינוס, וניתן להגיע אליה במונית או בקווי אוטובוס מספר 3, 27 ו-39. שפע של אוטובוסים זמינים כדי לנסוע ברחבי הרצליה ואף הרחק יותר ברחבי ישראל. מוניות שירות פועלות אף הן בהרצליה.

  • האם בדירות יש מזגן ו/או חימום?

    בכל הדירות יש גם מזגן וגם חימום. חשוב לשמור על החלונות סגורים בעת השימוש במזגן או בחימום, ויש לזכור לכבות את המזגן או החימום בטרם עזיבת הדירה.

  • האם אני יכול/ה לבטל או לשנות את ההזמנה שלי?

    אם הזמנת מראש את השהות שלך ישירות באמצעות אתר האינטרנט הרשמי של המלון, באמצעות הטלפון או במייל יש לבדוק את מדיניות הביטול כיוון שתנאי הביטול משתנים בהתאם למחירון, עונות השנה. במידה ויש שאלות נוספות נשמח לעזור. במידה וההזמנה בוצעה דרך אתר אינטרנט אחר או כל גורם שלישי, יש ליצור קשר עם האתר הספציפי או ספק ההזמנה מראש על מנת לעשות כל שינוי להזמנה ולברר את תנאי הביטול.

     

  • האם ישנו חניון למלון?

    כן. לרשותך חניון תת קרקעי ללא עלות נוספת לכל אורחי מלון אוקיינוס. נשמח לתת לכם שלט לחנייה בצ'ק אין.

  • כמה אנשים יכולים להתארח בדירה אחת?

    מלון אוקיינוס מציע דירות בגדלים שונים, החל מדירות סטודיו שיכולים לישון בהן עד 4 אנשים, ועד לדירות של שני חדרי שינה וסלון המתאימות ל-7 אנשים. מידע נוסף על הדירות שלנו ממתין לך באתר, כדי למצוא את הדירה המתאימה ביותר עבורך.

  • ניתן להגיש בקשה עבור מחיר לאורחים עסקים במלון דירות אוקיינוס?

    כן. יש לנו אורחים עסקיים קבועים לשהייה קצרה ולשהייה ארוכה  בזכות הקרבה שלנו לאזור התעשייה של הרצליה פיתוח ולמטרות של עסקים אחרים. לפרטים נוספים, ניתן לשלוח מייל לכתובת reservations@okeanos.co.il ואנו נשמח לעזור.

  • מהי מדיניות הביטול והתשלום מראש?

    מדיניות הביטול והתשלום מראש תלויות בסוג ההזמנה ובמועד האירוח:
    בחודשים: ינואר, פברואר, מרץ, אפריל, יוני, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר ודצמבר:

    ניתן לבטל את ההזמנה ללא תשלום עד 3 ימים לפני ההגעה. ביטול שיתקבל פחות מ-3 ימים לפני מועד ההגעה יהיה כרוך בדמי ביטול בסך של 30% מהסכום הכולל. במידה והאורחים כבר ביצעו צ'ק אין / לא הופיעו הסכום המלא של ההזמנה יחויב.

    בחודש מאי ובחגי ישראל:
    ניתן לבטל את ההזמנה ללא תשלום עד 14 ימים לפני ההגעה. ביטול שיתקבל פחות מ-14 ימים לפני מועד ההגעה יהיה כרוך בדמי ביטול בסך של 50% מהסכום הכולל. במידה והאורחים כבר ביצעו צ'ק אין / לא הופיעו הסכום המלא של ההזמנה יחויב.

    בחודשים יולי ואוגוסט :
    ניתן לבטל את ההזמנה ללא תשלום עד 30 ימים לפני ההגעה. ביטול שיתקבל פחות מ-30 ימים לפני מועד ההגעה יהיה כרוך בדמי ביטול בסך של 50% מהסכום הכולל. במידה והאורחים כבר ביצעו צ'ק אין / לא הופיעו הסכום המלא של ההזמנה יחויב.

    הזמנות ללא אפשרות ביטול:
    הזמנות ללא אפשרות ביטול כרוכות בתשלום מראש ולא ניתן לבטל את ההזמנה. במידה וההזמנה מבוטל / אי הופעה הסכום המלא של ההזמנה יחויב.

  • האם אתם מספקים מיטות נוספות?

    כן, אנו מספקים מיטות נוספות ומיטות מתקפלות . בכל הדירות מיטה זוגית או שתי מיטות יחיד וספה שנפתחת בקלות למיטה זוגית. ניתן להוסיף גם מיטות מתקפלות, בהתאם למדיניות בהזמנה מראש. במעמד הזמנת הדירה, יש לציין את כמות האורחים ואנו נבצע את ההכנות הנדרשות. לתשומת לבך: לכל דירה תפוסה מרבית שונה. 

  • האם אתם יכולים לספק לי חשבונית מס קבלה?

    כן, במעמד הצ'ק אאוט במשרד המלון, ישמחו להפיק לך חשבונית מס קבלה עבור שהייתך. במידה ותהייה מעוניין שהקבלה תהייה על שם חברה אנא עדכן אותנו על כך מראש.

  • האם אני צריך/ה להביא מייבש שיער משלי?

    לא, בכל דירות המלון מייבשי שיער.

  • האם אתם מציעים ארוחת בוקר?

    במידה ואתם מעוניינים להוסיף ארוחת בוקר, אנו מציעים מגוון אופציות לבחירה:

    ארוחת בוקר ישראלית במסעדת "קפה-קפה", הממוקמת במרינה, מרחק הליכה של 2 דקות מהמלון. ארוחת הבוקר מוגשת בימים ראשון-שישי בין השעות 08:00 עד 12:00. בימי שבת המסעדה סגורה

    חבילת מצרכי סופר: נשמח להזמין עבורם, מידי שבוע, חבילת מצרכי סופר טריים לדירה, שתוכלו ליהנות מהנוחות של הבית גם במלון ולבשל את המטעמים שאתם אוהבים

    או ארוחת בוקר טרייה ארוזה שתישלח לדירה שלכם, מידי בוקר בשעה שתבחרו. ניתן לבצע משלוח בימים ראשון-שישי בין השעות 07:30 עד 17:00. בימי שבת לא ניתן להזמין.

    עלות ארוחת הבוקר: 50 ₪ לאדם לארוחה לא כולל מע"מ

  • האם אני צריך/ה להביא שמפו וג'ל רחצה משלי?

    לא, אנו מספקים שמפו וג'ל רחצה על חשבון הבית בכל דירה.

  • האם אני יכול/ה לשנות את השם של האורח בהזמנה?

    בהחלט. נשמח לסייע לכם בשינוי שם ההזמנה או בשינוי שמות האורחים. אנא צרו איתנו קשר לפרטים נוספים.

  • האם מותר להביא חיות מחמד?

    כן, אנו אנחנו מאפשרים לחיות מחמד לשהות ללא עלות נוספת.

  • האם אתם מארחים גם ילדים?

    כן, הדירות המרווחות שלנו מושלמות עבור משפחות. בריכת השחייה הגדולה שלנו ששופצה לאחרונה גם היא נפלאה עבור ילדים. הערה חשובה: חשוב לזכור כי מבוגרים חייבים להשגיח על הילדים כל זמן שהייתם בבריכה.

  • איזה ציוד מטבח אתם מספקים?

    כל דירה מצוידת במקרר-מקפיא, מיקרוגל, קומקום, מכונת אספרסו, סירים, מחבתות, כלי חרס וסכו"ם.

  • האם יש לכם Wi-Fi?

    כן, Wi-Fi במהירות גבוהה ללא תוספת תשלום זמין בכל דירה.

  • האם אתם מספקים מצעים ומגבות?

    כן, אנו מספקים את כל המצעים וכן מגבת קטנה ומגבת גדולה לכל אורח. אנו גם נספק מגבות נוספות לשימוש בבריכה ובחוף הים.

  • כיצד ניתן לערוך שינויים בהזמנה שלי?

    שינויים בתוכניות קורים לפעמים. חשוב לבדוק את פרטי ההזמנה מראש, ונשמח לסייע בשינוי תאריכי החופשה במידה וזמינות הדירות ותנאי ההזמנה מאפשרים זאת.

  • מהן שעות הצ'ק אין והצ'ק אאוט?

    צ'ק אין החל משעה 15:00 ביום ההגעה. צ'ק אאוט: בשעה 11:00 בימים ראשון עד שישי, בשבתות וחגים יהודיים, נשמח לאשר עזיבה מאוחרת עד חצי שעה לאחר צאת השבת, ללא תוספת תשלום.

  • מדוע המחיר עלה מאז פעם אחרונה שבדקתי?

    המחירים שלנו נקבעים לפי היצע וביקוש. ככל שיותר אנשים מזמינים מראש, כך המחיר עולה יותר. כדי ליהנות מהמחירים הטובים ביותר, מומלץ להזמין מוקדם ככל האפשר.

  • האם ניתן לעשות צ'ק אין וצ'ק אאוט מחוץ לשעות הפעילות של משרד המלון?

    כן, ניתן לעשות צ'ק אין וצ'ק אאוט מחוץ לשעות הפעילות של משרד המלון. במקרים אלה, מעטפה עם המפתחות לדירה שלכם תהיה זמינה אצל שוער הבניין. באופן דומה, תוכלו להשאיר את המפתחות שלכם בתוך הדירה אם אתם עוזבים מחוץ לשעות הפעילות של המשרד.

  • האם אני יכול/ה להשתמש בחדר כושר?

    כן, מתקני מרכז הכושר פתוחים לשימוש חופשי ללא עלות עבור כל אורחי המלון. מרכז הכושר פתוח 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, ונגיש באמצעות צ'יפ אותו מקבלים במעמד הצ'ק-אין.

  • האם אתם מציעים צ'ק אין מוקדם?

    בכפוף לזמינות ועבור תשלום נוסף, אנו יכולים להציע שירות צ'ק אין מוקדם. כמו כן, נשמח לשמור עבורכם את המזוודות והציוד האישי ללא תוספת תשלום עד שהדירה תהיה מוכנה.

  • כיצד ניתן להזמין מונית?

    צוות המלון ישמח להזמין לך מונית בשעות הפעילות של המשרד. בכל זמן אחר, יש להתקשר לטלפון 076-801-7734.

  • האם אתם מציעים צ'ק אאוט מאוחר?

    בכפוף לזמינות ועבור תשלום נוסף. יש לבדוק איתנו מראש.

  • מהן שעות הפעילות של משרד המלון?

    שעות הפעילות משרד המלון הן:

    בימים ראשון – חמישי: בין השעות 08:00 עד 21:00

    בימי שישי וערבי חג: בין השעות 08:00 עד שעתיים לפני כניסת שבת

    בשבתות וחגים: המשרד סגור

  • איפה שדה התעופה הקרוב ביותר?

    שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה בן גוריון, הנמצא במרחק 10 ק"מ ממלון דירות אוקיינוס.

  • מה קורה אם אני לא מבטל/ת את ההזמנה שלי ולא עושה שימוש בדירה?

    במקרה זה, המחיר הכולל של ההזמנה שלך יחויב.